Powiat Nowodworski

Przejście do sekcji:

Odnośniki

Menu

Treść

Program grantowy Patroni Roku 2022

W związku z ustanowieniem przez Sejm i Senat Rzeczypospolitej Polskiej patronów roku 2022, Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, ogłasza konkurs grantowy „Patroni Roku 2022” skierowany do organizacji non-profit chcących wziąć udział w uhonorowaniu i umocnieniu historycznego znaczenia wyróżnionych postaci i wydarzeń:

  • Marii Grzegorzewskiej,
  • Marii Konopnickiej,
  • Ignacego Łukasiewicza,
  • Józefa Mackiewicza,
  • Wandy Rutkiewicz,
  • Józefa Wybickiego,
  • Władysława Bartoszewskiego,
  • Bronisława Geremka,
  • Bruno Schulza,
  • Romantyzmu Polskiego,
  • Botaniki.

Projekty składane w konkursie muszą wpisywać się w ww. motywy tematyczne. Spełnienie powyższego wymagania jest jednym z wymogów formalnych, a poziom zgodności projektu z motywem stanowi jeden z punktów oceny merytorycznej.

Konkurs ma na celu upamiętnienie patronów, uznanych za zasługi i szczególne znaczenie dla naszej Ojczyzny, poprzez finansowe wsparcie projektów ściśle z nimi związanych z uwzględnieniem ich wartości edukacyjnej i kulturowej.

W konkursie wyróżniono dwa koszyki finansowe (pułapy wsparcia):

  • koszyk A: od 1000 zł do 19 999 zł (tu nie jest wymagany wkład własny. Przewidywana liczba przyznanych grantów: 8),
  • koszyk B: od 20 000 zł do 30 000 zł (tu wymagany jest finansowy wkład własny w wysokości 20% całości kosztów Projektu. Przewidywana liczba przyznanych grantów: 5).

Uprawnione do zgłaszania wniosków są wszystkie organizacje non-profit takie jak m.in. stowarzyszenia, fundacje, szkoły, kluby sportowe, jednostki samorządu terytorialnego, domy kultury, biblioteki oraz wszystkie inne działające na rzecz dobra publicznego.

Formy działań, na które można uzyskać Grant:

  • upamiętnienia w formie tablic pamiątkowych lub innych małych form architektonicznych;
  • konferencje, spotkania, sympozja, wykłady, webinaria, warsztaty, szkolenia;
  • publikacje, wydawnictwa, filmy dokumentalne;
  • koncerty, spektakle, konkursy recytatorskie;
  • wydarzenia plenerowe;
  • wystawy;
  • audycje radiowe, telewizyjne;
  • aplikacje mobilne;
  • projekty innowacyjne, multimedialne.

Aby ubiegać się o Grant należy:

  • Zapoznać się z Regulaminem,
  • Przygotować szczegółowe założenia swojego projektu, w tym harmonogram działań i budżet, niezbędne dokumenty w tym zgody i oświadczenia,
  • Kliknąć w przycisk „złóż wniosek”,
  • Wybrać rodzaj konta „Organizacja” i zalogować się do systemu (o ile jest już założony profil organizacji) lub zarejestrować się w generatorze wniosków), UWAGA! Do rejestracji niezbędny będzie NIP organizacji.
  • Wpisać dane w panelu logowania i dołączyć odpowiednie aktualne dokumenty.

W tym roku termin składania wniosków w konkursie rozpoczyna się 13 września i trwać będzie do 9 października. Więcej informacji na stronie internetowej Fundacji Lotto.

  • autor: Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej

Dotacje pozakonkursowe Fundacji PZU

Fundacja PZU zachęca do ubiegania się o dotacje pozakonkursowe. O dotację mogą ubiegać się instytucje publiczne, w tym instytucje kultury (biblioteki, domy kultury, kluby itp.), ośrodki badawcze, szkoły czy uczelnie wyższe, oraz organizacje pozarządowe w rozumieniu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, tj. m. in.: fundacje i stowarzyszenia, spółdzielnie socjalne, osoby prawne i organizacje działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych, stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego, posiadające osobowość prawną.

Projekt musi być zgodny ze strategicznymi celami Fundacji PZU i mieścić się w ramach jej działalności statutowej oraz być zgodny z zasadami regulaminu przyznawania dotacji pozakonkursowych. Fundacja wspiera organizacje duże i małe, które z roku na rok realizują coraz lepsze, nowatorskie projekty. Cenimy innowacyjność i skuteczność działań, które przynoszą trwałą zmianę społeczną oraz takie, które mogą być kontynuowane po zakończeniu finansowania projektu z otrzymanej dotacji.

Nabór trwa cały rok. Składanie wniosków odbywa się wyłącznie drogą on-line. Więcej informacji, w tym regulamin dotacji pozakonkursowych, dostępnych jest na stronie internetowej Fundacji PZU.

Dotacje z Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza

Podmioty uprawnione do otrzymania dotacji

Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza przyznaje darowizny lub dotacje:

  1. podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego,
  2. organizacjom pozarządowym,
  3. innym podmiotom realizującym projekty zgodne i wspierające cele Fundacji, w szczególności takim podmiotom, jak: szkoły i inne placówki oświatowe, muzea, biblioteki, domy kultury, szpitale, instytuty badawcze, kluby sportowe.

Cele projektów

Fundacja finansuje lub współfinansuje projekty zgodnie z celami określonymi w statucie Fundacji, tj. promocja i wspieranie:

  1. kultury jako dziedzictwa narodowego,
  2. szczególnych osiągnięć w zakresie nauk podstawowych i technicznych,
  3. ochrony zabytków przemysłu gazowniczego i muzeów,
  4. sportu, z uwzględnieniem rywalizacji sportowej jako narzędzia wychowawczego dzieci i młodzieży,
  5. ochrony zdrowia i pomocy społecznej,
  6. ochrony środowiska,
  7. kultu religijnego,
  8. dobroczynności,
  9. oświaty ze szczególnym uwzględnieniem projektów historyczno – patriotycznych,
  10. inicjatyw społecznych, w tym na rzecz budowy dróg i sieci telekomunikacyjnej na wsi oraz zaopatrzenia wsi w wodę.

Szczegóły składania wniosków

Wnioskodawca składający wniosek o dofinansowanie projektu musi posiadać rachunek bankowy. Wnioski o dofinansowanie należy składać za pośrednictwem strony internetowej Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Wniosek złożony w innym trybie i formie nie będzie rozpatrywany.

  • autor: źródło www.fundusze.ngo.pl, Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza

Intranet

Intranet

Logowanie do intranetu:

Stopka

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Przebudowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane zostało ze środków Ministra Administracji i Cyfryzacji

STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Ignacego Paderewskiego 1B
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

tel. +48 22 765 32 00, fax. +48 22 765 32 91
sekretariat: tel. +48 22 765 32 90
e-mail: sekretariat@nowodworski.pl

Dane do faktur:
Powiat Nowodworski
ul. Ignacego Paderewskiego 1B
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
NIP 531-16-88-975

Kliknij w tekst aby zobaczyć INNE KONTAKTY

Starostwo Powiatowe korzysta z platformy ePUAP i posiada następujące skrytki:

  • /124124/skrytka
  • /124124/skrytkaESP

Uwaga!
Aby można było złożyć wniosek, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne.

Deklaracja dostępności

Fotokod z danymi adresowymi i kontaktowymi

Starostwo Powiatowe jest czynne:

  • Poniedziałek 8.00 – 17.00
  • Wtorek – Czwartek 8.00 – 16.00
  • Piątek 8.00 – 15.00

Wydział Komunikacji i Transportu obsługuje w godzinach:

  • Poniedziałek 8.00 – 16.30
  • Wtorek – Czwartek 8.00 – 15.00
  • Piątek 8.00 – 14.00
  • Rejestracja pojazdów - tel. +48 22 765 32 84
  • Leasing - tel. +48 22 765 32 83
  • Prawa jazdy - tel. +48 22 765 32 82
  • Licencje - tel. +48 22 765 32 85

e-mail: komunikacja@nowodworski.pl

Informacje dotyczące przetwarzania danych

Administrator danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych będzie STAROSTA NOWODWORSKI z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim, przy ul. Ignacego Paderewskiego 1B.

Można się z nami kontaktować w następujący sposób:

  1. listownie: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
  2. za pośrednictwem platformy ePUAP:
  • /124124/skrytka
  • /124124/skrytkaESP

Inspektor ochrony danych

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IODO) poprzez e-mail na adres: iodo@nowodworski.pl.

Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych przez UODO, w tym realizacji Państwa praw.

Cele i podstawy przetwarzania

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym  lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e). 

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą Minister Cyfryzacji w związku z zamieszczeniem formularza wniosku na platformie E-PUAP oraz Marszałka Województwa Mazowieckiego w związku z korzystaniem z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).

Okres przechowywania danych

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).

Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  3. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  6. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Mapa powiatu nowodworskiego

[obiekt mapy] Mapa powiatu nowodworskiego
[obiekt mapy] Mapa powiatu nowodworskiego

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.