Ważne linki
-
Intranet intranet
Logowanie Intranet/Extranet
Prawa pacjenta
Polecamy skorzystanie z informacji dostępnych na stronie Ministerstwa Zdrowia pod adresem http://www.mz.gov.pl/leczenie/prawa-pacjenta .
Telefoniczna informacja Pacjenta
Szanowni Państwo, od września 2019 r. funkcjonuje całodobowa Telefoniczna Informacja Pacjenta. Przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu konsultanci TIP udzielają informacji np. o tym, gdzie najszybciej i najbliżej znaleźć pomoc medyczną w nagłych sytuacjach (w tym o nietypowych porach tj. noc lub dzień wolny od pracy), jakie prawa przysługują osobom ubezpieczonym lub jak zgłosić naruszenie praw pacjenta. Poza całodobowym dostępem do infolinii, pacjenci mają możliwość konsultacji w formie video-czatu lub za pomocą języka migowego. Przez całą dobę do dyspozycji będzie ok. 60 konsultantów.
Numer telefonicznej informacji Pacjenta: 800 190 590.