Ważne linki
- 
        
         Intranet intranet
Logowanie Intranet/Extranet
 
                            Menu na urządzeniach mobilnych
- AKTUALNOŚCI
 - POWIAT
 - STAROSTWO
 - DOSTĘPNOŚĆ
 - MAPY POWIATU
 - POWIATOWA KOMUNIKACJA AUTOBUSOWA
 - RODO
 - KONTAKT
 - ZDROWIE
 - NGO
 - EDUKACJA
 - PROJEKTY I INWESTYCJE
 - BEZPIECZEŃSTWO
 - WSPARCIE SPOŁECZNE
 
Prawa pacjenta
Polecamy skorzystanie z informacji dostępnych na stronie Ministerstwa Zdrowia pod adresem http://www.mz.gov.pl/leczenie/prawa-pacjenta .
Telefoniczna informacja Pacjenta
Szanowni Państwo, od września 2019 r. funkcjonuje całodobowa Telefoniczna Informacja Pacjenta. Przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu konsultanci TIP udzielają informacji np. o tym, gdzie najszybciej i najbliżej znaleźć pomoc medyczną w nagłych sytuacjach (w tym o nietypowych porach tj. noc lub dzień wolny od pracy), jakie prawa przysługują osobom ubezpieczonym lub jak zgłosić naruszenie praw pacjenta. Poza całodobowym dostępem do infolinii, pacjenci mają możliwość konsultacji w formie video-czatu lub za pomocą języka migowego. Przez całą dobę do dyspozycji będzie ok. 60 konsultantów.
Numer telefonicznej informacji Pacjenta: 800 190 590.
    
                    
                
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        


